änglarna ger oss hopp och trooo!

Igår när jag kom hem från jobbet ser jag att det ligger något på bordet.. något som jag inte har sett i vårat hem förut.. men som jag sett någonannanstans.. något som jag pratat om att jag vill ha.. som även mamma och pappa har pratat om att dom vill ha..

Jo, nämligen- EN SPIKMATTA! 

 

Hehe.. provlåg lite halft igårkväll. Var feg när det väl kom till kritan.. har hört magda säga att det gör så fruktansvärt ont. Lika rädd var jag när jag skulle prova Listerine första gången. Trodde nästan att det kanske skulle sprängas lite i munnen. Hur man nu kan vara så dum och verkligen tro det är ju en annan femma!

Men ja.. jag ska prova lite mer på riktigt en annan dag. För ikväll ska jag mysa med carrobananen! Vad eller vart har jag ingen aning, det återstår att se.


kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback