Är du sjuk du?

Jag skrev inget inlägg igår. Och det är inte för att Blondinbella inte gör det, utan för att jag inte hann.
Så sant som det är sagt.

Jag jobbade först, 11-18, sedan skulle jag befinna mig kl7 på bowlinghallen inne i stan. Jag kom sist, och har faktiskt inte varit så dålig som jag var igår. Men äsch. Vi begav oss sedan till restaurant Viktorias, där det blev en köttbit och en banana split på det.
Skjutsade hem ett apr arbetskamrater, eller ja, Marie skjutsade jag ju inte ända hem! Sedan hämtade jag mina föräldrar som varit på julfest med pappas jobb.
Sedan sov jag.

Nu ska jag göra mig iordning för en liten tur till IKEA. Med mamma.
Roligt kan jag tycka.


Förkylningen är .... inte bättre.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen!

Tack så mycket för i lördags och tack för skjutsen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback