Färdiig

Sådär!
Jag är duschad, väskan är packad, kroppen är stekt och jobbet har stängt! Puh.

Imorgon far jag och tre tappra vänner till paradisbadet i övik! Woho. Så jävla roligt det kommer att bli- eller hoppas jag! Får se om det är något nytt där sedan sist jag var på besök. Mmh, undra sa flundra.


Nu är det ända jag har att göra är att bränna ett par skivor till bilresan imorgon.. cirka 4-5 timmar totalt. Jag kör. Mamma är orolig, pappa är orolig. Nästan så jag blir orolig! Hehe.. shit.
Ne, men Fredde har körkort han å, så mamma sa att jag kunde ju be honom snällt om jag kände att jag inte orkade eller ville köra mer. Ja, det har jag frågat mamma och han sa "visst".

Känns det bättre mamma?

Vi ses när vi ses, love ya!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja nu känns det bättre. Men ni måste köra försiktigt. Mamman

2008-12-18 @ 07:06:31
Postat av: Marie

Hej!

Du å ja i morrn då =)

Hur har ni haft det?

Menar du att du missade Fredrik näck?!

Haha! Kul ändå att du kände dej träffad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback