Fjollträsk

Fjollträsk-familjen var hos oss igår och hälsade på. Melvin (7) och Elmer (5), speciellt elmer, var i högvarv från början till slut. Så jävla jobbigt, hur orkar man?? Hahah, roligt var det i alla fall. Jätteroligt!
Carro kom förbi också, hon fick också lov att umgås med dom, mysigt såklart! Har hört att dom är tjejtjusare, tror det kan stämma....
Hhahah Melvin sa (han går i 1an): "Det är en grej som många på skolan gör..". "Jaha vad är det då" sa jag. "Det tänker jag aldrig säga!!". Men gud, tänkte jag då, så roligt så.

Efter de dragit sig så slog jag och carro på satc, och pratade om det nyaste nytt.


Ikväll efter jobbet har jag varit hos Emma och sjungit singstar med Viktoria och Katta. Emma som innan aldrig gillat singstar fick ett i julklapp- och nu är hon het som gröten på det där.

3 dagar kvar på detta år. Make it happen.





Elmer


Melvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback