Godnatt my lover

Nerbäddad. Så skönt så skönt.

Hade styrketräning idag på idrotten. Det gick tungt, hade ju träningsvärk från tisdagens träning på köpet! Hoppas det är borta tills imorgon. För det sägs ju att träningsvärken försvinner om man tränar med den?

Ska infinna mig på skolan 8,45 imorgon för att se på årets luciatåg. Es1. Två år sedan vi var det totala fiaskot. Får se hur dom klarar det, gröngölingarna. (roligt eftersom några i den klassen är grönhåriga, hihi).

Nu ska jag kolla in Laguna beach.. ganska roligt ändå. Att dom ställer upp på det där, men kan tänka mig att de får en hög med pengar PLUS syns i tv. Inte fy skam. Vill inte någon göra en serie om Sundsvall style? Heheh kan tänkte mig hur det skulle vara. Hänger i mitt crib i tunadal.. Tar bilen till birsta.. jobbar lite.. en kompis kommer och säger hej.. NEJ! Dålig idé.



Men är nån intresserad så.. hör av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback