Happy new 1984?

Oj oj oj!

Sista dagen på detta fina år. Tänkte gå igenom mitt 2008 imorgon eller liknande. Ett fint år har det i alla fall varit kan jag tycka.

Nu ska jag och min familj på 3 pers till plus hund ner till mina kusiner. Där vankas det finmiddag och en smarrig efterrätt som faktiskt jag och mamsen har tillagat!
Efter det ska jag bege mig på vidare bravader. Gud bevare mig väl, låt mig få ett roligt nyår för denna gång!!

Finns inte så mycket mer att säga, eller tid till det. Så..
GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Hejsan!



Haha vad dumt det känns att fråga det här men, varför skriver folk "Happy new 1984"? Vad menas med det? :P



Tack på förhand!

//Henrik

2009-01-02 @ 14:44:26
Postat av: therese (chefen)

Jag är lika fundersam som du. Jag såg det eftersom google hade skrivit det. Men frågetecknet visar min fundersamhet!

2009-01-02 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback