I'm foxy!

Hej.

Ligger i sängen och är JÄTTETRÖTT.. Har varit iväg till gammelmormor tidigare idag och då small det till. Poff och så blev jag jättepumsig. Och så ska man iväg och jobba och ca 2 timmar. Jippie. Tjohej..

Jag har ett paket från H&M att hämta ut kom jag precis på. Har haft sedan i fredags men har helt glömt bort! Får se när man har tid och ork för det, ´har inte ens en aning om vad det kan vara i detta paket. Surprise.


Hos magda igår var det väldigt roligt och trevligt, som vanligt med dessa girls. Kom hem ganska tidigt ändå, vilket var skönt.
Ne ska man försöka ta en powernap? Titta lite på the hills eller se klart på stepbrothers som jag aldrig lyckas med. Haha... JaJAJAjaaaaa får seeeeehH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback