Knäck!

Oj oj oj.
Fick just höra att min lilla kusin har brutit armen idag! Stackars liten. Men han ska veta att Thessan tänker på han;)
För 2 år sedan om inte på pricken så bröt större kusinen armen. Pojkar, pojkar..
Jag och min syster har aldrig varit med om sånt här, så de får ta alla smällar som inte vi tagit. Helt enkelt..



På tal om barn.
Idag hade jag och 5 till en ledaruppgift att utföra, i idrott. Så vi åkte ut till Ankarsvik för att leda ettorna. Superkul! Tänk vad små dom är ändå, och vad stor man tyckte man var själv när man gick i ettan.. ack så fel man hade.

Och jobbat har jag gjort.. och jobba ska jag göra, fredag och lördag. PENGAR!
Men det har även dragit in en förkylning över mig under eftermiddagen. Ont i halsen bl a.. Buuääee! Vill ju helst inte.

Ska stoppa i mig lite mat nu, har inte ätit på hela dan förutom lite mackor.. Inget att hurra för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback