Paradisbad och thai?

Okej.. det var roligt idag på paradisbadet! Mycket roligt. Det var mest att vi hade roligt tillsammans vi 4, konstigt att vi aldrig gjort något liknande förr. Jaja. Jag var ju chauffören, så på hemvägen sov de andra 3 nästan hela vägen, medan jag hade deras liv i mina händer. Vi kom hem, skönt.

Jag och alexandra gjorde ett konstaterande när det var dags att duscha, och dags att släppa ut håret.


BADA INTE MED THAI!!!!!!!!!!1 hahahahahhhaha, som vi kämpade. Tillslut fick vi lös allt hår, utom mitt eget då. Med mycket balsam och hårda tag från laxens sida.
"Badar dom aldrig i thai??" Hahahahah

Se och lär-


hahahahahaahhhaa!!


ett marsvin?



Håhå jaja! Tack paradisbadet och tack vänner. Och tack killen med chipstuttarna. Och killen med gula tänder som åkte runt och roade oss.

Tack.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: alx

hahaha!!

2008-12-20 @ 09:24:45
Postat av: Frisören

Du har krossat mitt frisör-hjärta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback