Swing swing

Ligger i sängen och chillar. Korkade upp en Ben & Jerry-glass förut. Det var inte igår må jag säga, banne mig!

AAAHH SHIIITTT!!! Glömde säga att jag såg Idol-Danny i lördags! Aahh! Hehe. Det gjorde jag faktiskt. Åkte i rulltrappan och han satt nedanför och signade lite. Han hade fått blommor och lappar, med typ teckningar på. Kanske nån liten text. Gulligt då.

Nu är jag ledig i 3 dagar. Har jobbat 4. Jämnar ut sig. Så imorgon ska jag börja med att ta en vända på stan med min syster. Hon surrade nått om att jag skulle bjuda på lunch?! Jaja, den dagen den sorgen.
Nå, efter den rundan ska jag runda antingen stan eller bc med Viktoria som behöver en blåsa tills nyår. Ställer väl upp. Sedan blir det en liten solning, hehe.


Nu ska jag strax inleda säsong 2 på satc. Njut.

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Gott Nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback