tequila for my friend it makes her flirty, trust me

MMhh.. Igår tog min familj en sväng på Bite line, där det blev en pizza. Pappa kände för att sprätta lite pengar så då säger man ju inte nej.

En annan bra sak är att jag har bara 4 st kvar att köpa julklappar åt. Eeh.. SKÖNT! Har några ideér vad dessa ska få också, det blev inte så svårt i år ändå som jag trodde.


Nu i två dagar har jag inte haft något inplanerat överhuvudtaget i kalendern. Ja, jag brukar vara en rätt upptagen kvinna. Ibland så. Men nuså, är det frid och fröjd. Tänkte äta mat och sen läsa sista sidorna i samhälle b, så jag kan avsluta den uppgiften också. Sen är det bara en kvar. Jag ska ha tillbaka min hunka ja!

Ska ta fram lite mat nu, så man kan sätta igång.
By-bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback