Tredje adventus



Har precis kommit hem från klippgatan. Har varit och solat med kjeller! Måste ju bränna på lite inför badet på torsdag.
Nu ska man väl hoppa in i duschen snarast och sedan blir det kanske något fika här i huset. Eftersom det är tredje advent och allt..

Imorgon ska vi ha någon slags utbildningsinfo på skolan. Typ "det här kan du bli" "sök det här" "du kan komma in på det här".. La la la.
Efter det måste jag plugga, en hel jävla del enligt min mening. Ska skriva klart min ledaruppgift i idrott, ska göra en analysuppgift till loggboken i idrotten, och så ska jag lsäa klart de sista sidorna i sam b för att sedan göra frågorna till det.
Jag satsar på ledaruppgiften och sam b imorgon. Loggboken får vänta ett slag!

Nej, tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback