What you gonna do katie?

Okej,

det blev ingen uppdatering igår för att jag hade fullt upp från morgon till.. morgon?
Först så hade jag ett jobb att sköta, 10-18. Efter det for jag direkt in till stan och till Victoria och salong Jess. Tog ut tejpen som satt kvar efter thai, och färgade och slingade. NÖJD!
Sedan åkte jag till mina kusiner och var där cirka en timme, eftersom de andra varit där hela kvällen och klockan var halv 11. Sedan åkte jag till stan och mötte upp alexandra och vi gick på skepparn och tittade när det spelades reggae!

Kvällen var mycket lyckad även när man var chaufför.

Idag har jag också mycket att göra. Ska nu strax åka med mammma och syrran å hämta upp farmor som ska följa med att handla mat. Sedan måste jag slå in julklappar, i alla fall börja med det. Och sedan ikväll blir det 18- och 19årskalas hos magda! Hihi, kul kommer det bli.

Så blir kanske inte något mer här för dagen, man får allt se.

Slänger med ett bra spår;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback