all those expetataions

Hej nära och kära

Mitt historiaprov blev säkert en katastrof, chansade lite hej vilt... fast det gjorde typ resten av klassen också, eller dom som var där överhuvudtaget vill säga. Hoppas nu att det stämmer det hon  säger, att det har ingen stor beydelse det här provet.
Jag som kunde precis ALLT det jag tränat på, men såklart tränat på FEEEEEEEL!!!1 När man får instuderingsfrågor inför ett prov är det väl dom man ska ha prov på?! Så har det varit alltid annars i mitt liv.

För att lugna ner mig ska jag jobba tre timmar ikväll. Kommer kännas lite tungt kan jag ana.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, JAG BORDE INTE FÅ HA PENGAR...........

Adjöss/ terror


Kommentarer
Postat av: T

Har läst igenom några av dina inlägg nu, och jag måste säga att du skriver rätt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback