Beggin beggin you

HEJ BJÄSSAR.



Klockan har passerat 7, och jag är rätt trött.. eller mitt huvud är trött. Jag har räknat matte idag på skolan, ganska mycket matte, (eller okej inte så mycket men ganska svår), och jag kanske vill vara smartare än vad jag är! Eftersom jag har de gula boken, som för tillfället borde vara för den smartare. Men jag har nog gjort ändring på det där snart ska ni se!

Efter skolan kom jag hem, åt middag och sen har jag faktiskt gjort en av alla läxor jag har att göra. Engelska filmanalysen, SÅ SKÖNT. Eller jag har två små punkter kvar, men det är som att vara klar ju.
Nu har jag bara kvar att göra:
Engelskaprov
Inlämn. likheter/skillnader franska- amerikanska revolutionen
Inlämn. Mattetest
Demokratiuppgift (ja det är en annan)
Läsa ut engelskaboken
Gehörsmusikläxa

JA DET ÄR SÄKERT NÅGOT JAG GLÖMT. Men jag är inte gjord av kunskap!!!! Jag kom faktiskt fram till idag att jag inte är bra på något, jag har ingen talang i eller på nått= jag är värdelös, VÄRDO!

Och nej Josefin, jag gjorde inte "fjortis-många" utropstecken där ovan! Det är vansinnestecken.



PIGG?!
  hahhahhah..
image305



 

Puss då alla de som orkar vara glada.....



 


Kommentarer
Postat av: jossalindberg

totalt okoolt med vansinnes utropstecken istället för fjortis utropstecken - du är SÅ ute och cyklar girlfriend


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback