För ett år sen

Läste inlägg från min egen lilla blogg, som var från februari förra året. Det var vid den här tiden jag blev sjuk, förkyld, så jag var nästan hemma i en månad!! Det kallar jag sjuk... Men nu är jag frisk, TACK OCH LOV.

Nu kollar jag på Let's dance utröstningen, sådär på en fredagkväll. Karl Petter får ju inte åka ut, han är en charmig bonde, på sitt eget lilla vis då. Ska efter det hoppas på att säsong 1 av gossip girl är fördig laddat så ska jag krypa ner med det.



Oops, nu är det snart dags.. 
Jag fick mina timmar jag jobbat i januari, blir en nedåt gång från förra lönen, har ju jobbat cirka 50h mindre. MEN ÄNDÅ, ska räkna ut vad det kan bli i kassan! *klirr*

Best of luck /terrores






och nej magda, det var inte jag som fes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback