haha mina 20min har nu blivit 10

Jag hoppas du tycker om mig ändå Josefin, fastän mina vredes-, fjortis-,lycko-utropstecken!

MmMMmmM, så skönt att jag skickat in engelska analysen nu också, det är liksom K L A R T ! Och jag har börjat plugga på provet som jag har, hör och häpna, halv 9 imorgon bitti...
"Halv9, jaja det var väl inget"  tänker ni, nej kanske inte om det inte vore så att man EGENTLIGEN SKULLE HA BÖRJAT HALV12!!

Då var det sagt. Jag har cirka 20min på mig att plugga innan det blir tv och choklad för hela slanten, jaja jag ska träna imorgon jag lovar.
Skulle ju ha varit med Ellan imorgon och spelat tvspel, men med min feta plugghög tror jag inte det kommer att bli av. Hoppas du vill träffa mig en annan dag... äähhhlskliinnggg!!

Undrar när man ska hinna duscha ikväll... när man är så bänkad framför tvn. Ska jag strunta i det? hehe nej då, do not worrY!

xoxo gohhzip göhrl


Kommentarer
Postat av: elinnNNnn

fyyyy fan för dig!!! :(:(:(:(:(:(::(((:((:( puss!

Postat av: Jossan

AAAJIAAAJ VILL AAALWÄÄÄJS LÖÖÖVE JOO!

2008-02-21 @ 15:16:10
URL: http://sjlindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback