How does it make you feel?

Igår blev en oförberedd utgång, som blev ganska lyckad också! Mina kompanjoner på kuppen var Hampus, Chris och Sue. Vi hann därför nästan inte alls spela mitt nya spel- och ikväll planerar jag att min familj vill spela med mig istället.

Har jobbat lite matte idag, fastande på en gång, sen hjälpte min mor till så då förstod jag galant och det kändes lätt i.... 2 tal!!! Sen fastande jag igen, då gav jag upp.. MEN JAG SKA TA TAG I DET SÅ SMÅNINGOM. Har 10 tal kvar tills på tisdag att göra, sååå..

  min oförberedda partyoutfit, ser väldigt girly ut. 

  JAG SPEXAR??!! hahha, iaf min nya fräscha vårtröja



Det var allt, ta det ballt............
xoxo thessie

Kommentarer
Postat av: sue

Hahahahaha! Värsta "high fashion" posen! Hahahahah!

2008-02-10 @ 18:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback