i'm still standing!

Okej, jag antar att jossan inte har hittat tll min blogg.. ÄN! Eller så har hon det, men kanske inte förstod att hon skulle kommentera så jag visste att hon fanns här i bland oss.

Jag ska snart, om kanske en timme, åka och simma med min mamma! Vi vill båda komma i form, och det finns väl inget härligare än att simma?! Hoppas bara att mina knän inte kommer att strejka som dom brukar göra när det är simning på schemat... DÅ BLIR JAG IRRITERAD. Efter simningen ska jag i alla fall höra med mamma om hon vill svänga förbi birsta så vi kan köpa ett nytt roligt spel jag fann, det verkade roligt iaf...

Blev lite ledsen häromdagen när mamma och jag skulle gå till panduro hobby för att hitta något pysselkit men inte fann något förutom julpyssel. Jag som kände mig så pillsugen!!


Nu måste jag slänga i mig lite pommez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback