ivrig hund man har

Då har mina nyaste leggins ett stort hål då. Det räckte med att min hund blev snäppet för glad över att se mig och hade snäppet för vassa klor, och så blev det ett hål. Om dom finns kvar att beställa så skulle nog mamma beställa ett par nya.. precis vad jag ville höra eftersom min ekonomi börjar dala. Ska hämta ut kläder senare för cirka 500-lappen!!

Saker jag vill och måste ha för mina sista pengar:
1. Present till Elsa (jätteviktigt)
2. Alla (L) dag middag
3. Nya strumpor
4. 200kr till ett till paket som väntar på mig
5. Muta lärarna till bättre betyg....
6. Ansiktsmask/hårinpackning
7. Partykläder till som sagt elsas födelsedag
8. 15kr till att få simma på torsdag

Ja, sen vill jag ha lite mer saker, men som min budget dock inte klarar av just nu! Plus att jag inte vill låna från mitt sparkonto heller, där det ligger massvis med härliga pengar.


Har 2 tal kvar i matten också BY THE WAY. De två svåraste säkert.... orkishintish.

xoxo
/ 3s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback