Jag gör väl den här jag med

Namn: Alexandra Sandgren

image297

Favoritmat? "Vegetariskt"
Favoritdricka? Min kroppssaft
Ögonfärg? Grön (se efter själv)
Fräknar? Kanske.. 10 på sommaren när hon räkant noga
Favorit-uttryck? "FAN VAD JAG HATAR "DEN"!!!11" och "jag blir så jävla irriterad!"
Födelsedag? 5 september varje år
Familj? Hon har två, med människor hit och dit
Bostad? I ett gult radhus!!
Favorit fordon? Häst...ar
Utseende? Omväxlande, och flexibelt.
Längd? Längre än mig trots allt.
Vad andvänder hon/han för smink? Hon bär mask.
Pojkvän/flickvän? Status: raggar runt.
Bästa kompis? ELSA!!!1 sen några till... sen jag...
Favoritfärg? Flamingorosa.
Favoritaffär? ICA bergsgatan
Personlighet? Bossig.
Favoitlåt? S.O.A.P - this is how we party
Artist? FOB och FFL.
Mobil?  Samsung... old-ish!
Alkohol-haltig dryck? Gärna något äckligt vin eller stinkande öl.

Brukar han/hon:
Röka? Hon går alltid runt och luktar tobak.
Snusa? *se ovan*
Dricka alkohol? Allt för sällan för min smak.
Titta sig i spegeln? Varje gång hon får minsta chans.
Vara dum? Ja, medvetet eller inte vet ju inte jag.
Vara snäll? Det händer det också..
Äta mycket? SI YA DA JA
Slå folk? Inklusive mig, ja.
Peta näsan? Mmh. sen äta opp kråkorna, eller dra dom under bordet.
Köpa saker? Inte så ofta, hon är sparsam.....
Ta droger? Hon tar mig.
Älska folk? Jag tror hon har svårt för att älska...(se favorituttryck)
Resa? Till Huddik och så.
Ljuga? Speciellt för lärare.
Skratta? Ja, POSITIVT!!
Gråta? Vägrar jag skjusa hem henne börjar hon stampa i marken och gråta förtvivlat.. vad ska man göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

määääh öl som är så gott:O

2008-02-02 @ 05:14:24
Postat av: alx

hahah!
jag tackar dig för detta, det rensade min syn lite och du har nu hjälpt mig att förstå vilken underbar och fin männsika jag är! :D

2008-02-02 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback