LÄS MIN BLOGG!!

HEEEEJ

Jag har planerat nu, att om fler börjar läsa in blogg och oftare- då ska jag börja skriva mer!! Alltså oftare. Jag sitter även och klurar på vad jag kan göra för att det ska bli lite roligare, men lugna er, det ska snart förhoppningsvis bli lite roligare.

JAG VILL OM NI VILL, kanske svara på någon rolig fråga ni har? jag tror inte ni har det, men kanske om. Skriv den dårå i det här inlägget dårå.

Var och simmade idag, med min mama! Det är jättemysigt att tillbringa tid med mamma, speciellt i ett badhus där det finns fotvårtor och fotsvamp.. MmMmm. Innan badet var jag och köpte ett plagg att ha till utgången på lördag, kanske.. om det blir bra vill säga... hOpPaZ! Har förövrigt gjort det jobbiga engelska provet imorse, jag tror det gick rätt bra. Om inte så dööööhhr ja!!


Bevare mig väl, nu ska kallur springa sig lite
xo XO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback