MEN HÖRRNI!

image299

HEJ!!

(februari förra året, jag är ute och leker med min skadade hand..)

Jag glömde ju förtälja att idag är det ju faktiskt den 7e februari= jag fyller år om 5 månader. Dock bara 19.... men det är ju åtmintone en födelsedag och det är ju helt u n d e r b a r t!!

Imorgon kväll ska jag jopppa, på jobbet.. Ska också köpa en tröja och ett spel. Det är ju för bra alltså. Jag kommer få en rätt fin lön i mars, den i februari kommer inte bli så bra, och det sugeeh juuuhhh. WELL, jag ska inte klaga faktiskt!

Hmpf. . undra om man ska kolla på lite gossip innan man somnar? JA DET SKA JAG. Jag är en riktig girly när det gäller tvserier, jag älskar alla dessa ungdomliga serier. Gossip girl, OC, desperate, greys... det är toppen alltså. Nej nu ska jag gå och borsta gaddarna sen krypa ner i sängen, kommer säkert vakna med träningsvärk imorgon. Eftersom jag ÄR OTRÄNAD.


Godnatt every little fella! /terrores

Kommentarer
Postat av: alx

Du är så USEL när det gäller köpstopp!

2008-02-08 @ 08:52:19
Postat av: Elin

men du.. snygg hand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback