MUSTEN HAR GÅTT UR

GUUUUD så jobbigt det var att jobba i helgen, och det känns så jävulskt tungt att jag har hur mycket som helst att göra den här veckan också... känns det som i alla fall. Just nu har jag börjat jobbat lite på matten, som jag borde ha gjort för längesen.. det gick inte så bra med tanke på den enorma huvudvärken jag har.
Så pga huvudvärk och att jag är så jämarns less är anledningen till att jag stannade hemma idag, tänkte få undan lite skolgrejer.

MEN- då har jag såklart två av böckerna jag måste ha, på skolan. Ännu mera lezz!! Denna vecka är gjord för att misslyckas känner jag.. BARA 2 VECKOR KVAR INNAN LOV NU.



Ska proppa i mig en huvudvärkstablett och en muffin nu, för att pigga upp mig lite!
terror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback