nån som inte var dålig



Hej loverboyz


..inte för att jag tror att direkt många kiillar läser min lilla blogg, men kanske någon stake!

Låten är ju i alla fall snoop dogg, som jag tycker till en början är rätt skön. En lite efterfest låt eller mjukuppvärmings-pepp... ELLER TILL NÅTT ANNAT! Jag lyssnar ju på den nu, eftersom det inte blir roligare än att ligga i sängen för mig ikväll. Vilket jag tycker är skönt, eftersom jag redan sovit en lur på soffan+ att jag jobbat 4½ timme efter skolan!!1

Imorgon på dan ska jag plugga lite matematik- sen tänkte jag försöka ha lite mini-spa med mamsen. Just för tillfället kände jag nu att jag vill leta i mina gamla lådor efter nått roligt och kanske till och med lite pinsamma saker. Hörde nyss i en låt att dom nämnde POGGS, HAHAHAHah. Jag hade ett helt rör, och inte förstod jag vad man skulle ha dom till, eller hur man typ "tävlade".

Å inget finns de att se på tvn heller, scrubs börjar 00.00 såg ja.. jag vill inte heller se det sista avsnittet gossip girl, kommer ju få sk spunk när det inte finns någon förtsättning (eftersom carro redan erkänt att det är ett jättehyperspännande slut...).

XO XO

/ terroan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback