NEJ VAD GÖR DU?

Hello stranger

Igår kväll var en riktigt trevlig kväll måste jag erkänna! Var i en lånad lägenhet med Carro, Victoria och Natha, åt och snackade heeela natten. Vilket alltid är väl behövligt. Somnade halv fyra, efter första avsnittet av gossip girl (SOM JGA NU FÅTT HEM ALLA AVSNITT AV). Jag har sett 7 st idag, av 13. Men ändå har jag hunnit med lite annat också, bl a läst i den extremt tjocka samhälle B-boken.... men det fonka!

Jag hade en liten gnista hopp om att Elsa kanske var sugen på guitar hero ikv, men jag tror inte det, eftersom hon inte har hört av sig tillbaka till mig *sAdfAcE*
INTE GRÅTER JAG FÖR DET.. jag gråter bara inför att skolan börjar igen imorgon, måste läsa ett kapitel till i engelskaboken tills dess!!

Fast nu ska jag pyssla lite på mitt rum, lite..grannna....sådäääär!

xo xo gossip girl
(jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback