över hela min kropp!

image303


JA HALLÅ, det var jag igen


Har ätit en delikat middag ikväll, och på det hade jag och mamma vårat lilla mor-och-dotter-spa. Det var effektivvt och mysigt. Åhnej, jag kom nyss på att jag glömde ställa en viktig fråga till mamma, som skulle ha passat bra där bland de tända ljusen.....

Tänkte också påpeka att jag har bidragit till både fashion against AIDS och till Hjärt- och lungfonden!! "hjälp till att få fler barnhjärtan att klappa lite längre", vem som helst som ser det borde väl skänka 25kr!!
Känner mig så vuxen ibland. Men å andra sidan kommer ju talet 19 snart in i mitt liv så det är väl inte så konstigt.



Nu ska jag lägga mig i soffan, som jag nu iofs sitter i, och äta apelsin och titta på tv, perfectamente!


xoxo girlfriend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback