skottardagen

Okej okej, jag skriver väl då, eftersom ni tjatar hela tiden! eller kanske inte.. ehe

Såhär den 29februari har man nu fått sportlov, för skönt alltså. Men vem tycker inte det! Jag har inga planer än så länge, men ska väl se till att försöka träffa Victoria för att diskutera nåt resmål kanske. Hoppas verkligen det blir något, annars d ö r jag nästan! Sen ska jag kanske åka pulka med mina kusiner, i denna snömassa!! Det blir kul.

Måste ha ett familjeråd, där jag ska ta upp förslaget Thailand nästa år. Sen var det något mer, som jag visst glömt bort...

Nåja, ikväll ska jag umgås med Johanna på bortaplan, alltså hos henne. Hoppas vi ska äta godis eller nått sånt! Om Elin skulle med kanske det blir lite gittan, hoppaz.

LATER, terror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback