sucking too hard on you lolliop

Efter skolan besökte jag, Alexandra och Chris ett för oss nytt café, tant Anci och fröken Sara hette det. Vi hamnade där tack vare att choclate house var stängt "pga operation".... får hoppas den gick bra. Men tant och fröken var också väldigt delikat, den varma chokladen var inte sådär jättesmaskig, men den rann ner i mig. MEN VAD GÖR INTE DET SÄG!

Sedan sprang jag på birsta med mamma lite, hjälpte henne att införskaffa sig en vårjacka. Själv skaffade jag bara ett par knästrumpor och en ansiktsmask. Beauty remains!!!

Imorgon är det smahälle B och matte B som gäller, sen dirrrekt till jobbet efter det, eller hem och äta, sen jobbet. Hemtex-birsta alltså. Ljuva hemtex, med dess nya rabatter.... Gud bevare mig väl. Nu ska jag se ännu ett avsnitt av Gossip girl (xo xo), sen somna till scrubs som rullar på tvn, mh.

Jag köpte en ny sminkborttagning som jag använde nyss. VAD LEN JAG KÄNNS?!? Undra om den ens tog bort sminket... nåja.

GODNATT xoxo som jag brukar säga numera

Kommentarer
Postat av: Kungen

kom och tänka på när vi lyssnade på DJ alligator! hahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback