the devil wears Prada

Ett diplom vill jag ha, för att jag har avverkat den här veckan som jag hela helgen gruvade mig inför. Det var prov hit å läxor dit, DET ÄR Ö V E R!! Och dessutom så har jag klarat allt?! Förvånansvärt, jag som fortfarande har dålig självdisciplin sen jag började estet.

En underbar fredag som denna så drog jag på mig vårjackan, färggrann själ och vårskorna! Kvällen kommer vara hemmavid och äta massa godis, ensam. Eftersom jag börjar kl9 imorgon och jobbar så känner jag mig inte sådär jättesugen på att härja.

Ska i alla fall in på Birsta och köpa lite klädehhr! Alltid lika roligt, spanade igår och nu har jag snyltat från sparkontot *oNt i mAgEn*.. MEN JAG SKA LÄGGA TILLBAKA PENGAR DIT PÅ MÅNDAG. Jag behöver inte vara orolig.

Imorgon är det party för hela slanten (200kr) och det är allt på grund av Elsa som fyller 18 jordsnurr! Jordsnurr stod det ofta i tidningarna som KP när dom sökte brevvänner.

jag å chris
image306



ADJÖ! för ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback