therelicious is back in buisness



Jag tänker helt hejdlöst på Alexandra när jag hör den här låten! Vi satt jämt mest och hela tiden och lyssnade och sjöng med i de allra högsta tonerna... det var vackert. Vi satt oftast hemma hos alex, på hennes rum... Jag saknar ditt rum... och jag saknar att vara i ditt hus... OCH JAG SAKNAR ATT ÄTA UR ERAT HUS!!!1

Ta mig tillbaka till dig, någon gång. Vi ses imorgon i alla fall.





För att tala om något annat så beställde jag skinnjackan från H&M idag, för cirka 2 timmar sedan. Och så har jag sytt igen hålet på mina jeans, jag vet, bli inte ledsen jag ska ändå visa er hud. Imorgon tänkte jag också smalna av benen på två andra par jeans, plus att jag har fantiserat upp ett linne som jag skulle vilja sy....
Det här kommer väl vara klart tills nästa vår, men ha överseende!

xo xo /terro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback