bullskit

Hejzan

Idag har varit en kämpig dag faktiskt, det började med att jag försov mig till halv 8, fast jag hann bra, det jag missade var min halvtimmes frukost jag brukar ta varje morgon.. Sedan pallrade jag mig iväg i skolan= fick skjuts. Väl där hade jag första lektionen av Inså piano. Vilket jag tror kommer bli väldi roli!
Efter lunchen hade man engelska B, och jag hade glömt boken hemma. LÄRT MIG EN LÄXA- som tomas sa.

Det bästa av allt är att jag har gjort klart demokrati diskussionen som skulle varit klart i september, jag har renskrivit en textanalys, och gjort klart kompletteringen till kalla kriget. SKÖNT!
Det jag har kvar att göra då är:
1. Instuderingsfrågorna till historiaprovet + lära sig dom tills på fredag
2. Plugga på till engelskaprovet= läsa igenom massa små noveller
3. Lära mig engelskaglosor
4. Läsa kapitel i den engelska litteratur boken
5. Jämföra franska och amerikanska revolutionen

Börjar med Matte B imorgon också, guuud så roligt det ska bli. Jag som än så länge bara sovit 11 timmar på två nätter.


jag i min hemtex-butik
image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback