Elvis, we can't go on together!

Jag kom på förut idag att det är ju den 7e idag, vilket betyder att precis idag är det 6månader till min födelsedag... Det är långt tills jag blir 19 år alltså. Ett helt halvår, blä jag orkar inte vänta efter tårta och presenter!! Fast tårta kommer jag få på torsdag, min kusin fyller 7 år och börjar skolan till hösten, wow?! Han var ju en liten liten bebis nyss.. Jag tyckte jag var stor när jag började skolan, men ändå var man så liten. (med tankte på att vi var rum i rum med 7orna som var bjässar). Men det är ju nu 7kt längesen!

Siffran 7 är ett turnummer för många har jag hört på radion. Någonting med att det finns 7 vändor på en tärning (hur nu det förklaras!), får man tre 7or i spel får man jackpot, och KIA har nu 7 års garanti på sin nya bil.

Inlägget skulle ha blivit komplett om det var 7 månader kvar tills min födelsedag... men ack bara 6.

Jag somnade när jag kom hem från skolan, det var SKÖÖÖÖNT! Vaknade vid 5 snåret imorse så det var behövligt, men somnade sedan om och vaknade av klockan, då var klockan SJU..

Nonono, det börjar påminna mig om filmen the number 23... fast i mitt fall "number 7" med någon flashig ikon till. Finito!

Kommentarer
Postat av: Joppahanna

Det där med tärningen:
de motsatta sidorna 1+6 blir = 7
Det har jag hört i alla fall..
Och det är nånting med tur.;)

2008-01-11 @ 15:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback