end in tradgedy

hello!

Det är en storm ute. Det blåser så mycket att jag säkerligen skulle blåsa bort om jag gick ut... därför stannar jag inne. MmHmmysigt! Ikväll ska jag gå ut, då ska jag vara med carro! Hoppas vi inte ska vara ute *pööhleze*

Igår jobbade jag. Det är varje jobbardag en utmaning att jobba på Hemtex. Allt kan bli till en utmaning faktiskt.. En utmaning att klara av en svår kund, att orka le alla timmar, att orka göra något när det inte kommer några kunder.. och till och med vilken påse man ska ta åt en kund! "Ska jag ta den lilla så den får plats precis, eller ska jag ta den större så det blir lite mer lufitigt?!"... Mitt liv är en utmaning, och jag älskar det!

Jag ska duscha mig idag vettja, jag luktar råstekt fläsk... uuhh, vad äckligt egentligen. Jag är inget fläsk, det säger i alla fall pappa. Han kallar mig bara tarmen, fisen och valpen. Kärleksfullt dock.. =)

JAG SKA NOG GÅ OCH.... LEVA LIVET OCH ÄTA PISTAGENÖTTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback