from the ritz to the bubble

Idag ska vi få tillbaka våran bil, ä n t l i g e n! Och igår skulle det stället där jag köpt min mobil anmäla till sony ericsson att den är jätte jätteförsenad! Så till idag vid 4 tiden hade dom på sig att komma på en lösning.. Undra vad det kan bli.. Jag hoppas jag får den nyaste modellen dom har. Fast ädå gillade jag min blåa lilla telefon. Hoppas dom ringer idag bara, så jag får något klartecken.

Ikväll när min mamma slutat jobbet ska jag till min kusin som nu fyller 7 år, (som jag har nämnt några gånger)... Det ska såkalrt bli jätteroligt med kalas, framförallt tårtan!!

Jo visst ja, det jag tänkte berätta. Jag, Therese Andersson, som har grinat och gnällt över att vi ska läsa litteratur på engelska, och hur jobbigt det ska bli. JAG HAR BÖRJAT LÄSA DEN! Det är ett under, jag har kommit 4 kapitel, dock inte så långa. Men ändå.. Jag gick runt här hemma igår och hade inget att göra, så jag kom på att jag kunde ju lika gärna börja läsa den så det blev överstökat någongång.
Ska nog fortsätta läsa lite idag.. efter eller innan jag gått en promenad med hunden. Vi får se hur jag ter mig att göra!

salut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback