fyvåle!

Inatt kunde jag inte sova, jag vrålsvettades. Och vågade knappt sticka ut småfötterna utanför täcket för det kan ju komma nån och nypa i tårna... Plus att jag låg och vred och vände på mig för kramp i rygg och problem med knäna. De förbannade knäna, nu har dom kommit in i en riktig taskig period. De smärtar och kan inte ligga på något vis utan att dom ska protestera. VAD SKA JAG GÖRA?!

Fick också tillbaka min telefeon igår, eller jag skulle ju få en ny... Jag blev överlycklig till jag såg att den inte alls var helt ny, utan baksidan var stöttskadad, precis som den gamla var. Och inte blev jag brydd heller när felet dom borde ha lagat återokommer. Den stänger såklart av sig! Än så länge bara en gång, MEN ÄNDÅ. Dom har haft en och en halv månad på sig och dom kunde inte komma med något bättre!!!!!!! Idioter.

Nu ska jag duscha bort alla svett och ilska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback