I just keep on saving the days!

JAG HAR:

jobbat hela helgen
blivit bra på guitar hero- på easy
blivit lite fattigare
varit på stan med alexandra idag
blivit sugen på ben&jerry-glassen i frysen
längtat efter min lön som blev för liten för min smak
återläsningsdagar idag och imorgon =plugga om man behöver annars ledig
nog en del läxor att göra =inte ledigt
kollat på hotell till utlandsresor
ingen koll på vilka som vill åka med
en hund som är skendräktig =hon är gosig
inget mer att förtälja
lust att lägga upp lite bilder

          

1. Jag i chris bågar och liknar mormor.
2. Alex och jag på topp!
3. Guitar hero-värdinnan
4. Ville visa att hon inte hade dubbelhaka egentligen.
5. JA JAJ AJA...

           

Jag å min kusin spelade tv-spel, bland annat. Marilyn var också med.


Nu ska jag bege mig, hoppas på det bästa. Det vill säga att elsa ska vilja spela guitar hero snart igen!
hejdå! /befälet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback