If i uuuused to

Nu sitter jag med en ansiktsmask sisådär strax innan midnatt! Haha, den är verkligen absolut STEL nu ska ni veta.... Kan endast öppna munnen en centimeter, och kan absolut inte le. Måste ju skölja strax vettja, innan det stannar såhär. Jag brände ansiktet med en mask en gång, den var en sån som blev som en plast över ansiktet när den torkade. Jag hade den för länge för jag ville att mamma skulle hinna se.... På förpackningen stod det "var försiktigt, ha endast 10 min!!!!", typ.

SKA SKÖLJA.....


Nu har jag sköljt. Och borstat. Och kissat.... Imorgon är det öppet hus, inget att riktigt hurra för måste jag säga. Inte våran grupp i alla fall. Blä.

GUITAR HERO
Jag har nu tagit mig upp....på....mmmedium!! Vilket betyder att jag börjar bli bra, eller till och med grym! Helt fantastiskt, måste få komma till dig oftare elsa och öva. pööhleeze?

Måste sova snart, upp tidigt imorgon. Godnacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback