it goes like this

Jag stannade hemma idag, och tur var väl det. Jag sitter nu här i soffan och mamma har konstaterat feber.. själv har jag konstaterat en svullen ögonlock, som dessutom gör ont. Vad mer har jag konstaterat?
Jo, att jag inte alls förstår vad vi ska kunna till det där eng provet jag snackade om. Det är "klassisk litteratur" och man ska veta om författaren och om de texter vi läst... JAHA!? Säger mig inte så mycket, vad ska jag veta, om denne var gift, om den dog i en sjukdom om den var homosexuell eller bara vilket århundrande denne levde i?? Det är ett tufft liv.

Säger bara det.

Nu.... sova med hunden som kudde!


Kommentarer
Postat av: Karin

ja dom är supersköna. enda problemet är att en av de "fjädrar", fjädrar överallt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback