Klok som en bok

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej,
jag vill inte att skolan ska börja imorgon! Vilken tyngd för min hjärna och hjärta... Det är ett tufft halvår som väntar, jag vet inte om jag kommer att lyckas hålla i mig så pass länge. BUÄ!

Ibland önskar jag att jag bara var en arbetare, känns som att det är mycket skönare i längden. Hemtex-brud till exempel.. Vilken stjärndröm. Hehe, ne, men man skulle ju slippa allt om prov och historia och allt där till. Engelska B= läsa klassisk skönlitteratur. JAG LÄSER JU INTE ENS BÖCKER PÅ SVENSKA!!

Bevare mig väl. Jag ska den här söndagen ägna mig åt ingenting, ska lägga mig i sängen, titta upp i taket, drömma mig bort till sommarlovet, mitt sista sommarlov. Jag skulle kunna tänka mig att åka bort i 1 månad, eller i alla fall 1 vecka... skönt.

Snöar gör det ute också. Mysigt när man är inne kan tänkas!




jag och min partner kjeller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback