raindrops keep falling on my head!

Efter mycket om och mycket men, så ska jag nog gå ut ikväll ändå! Det var lite vel och lite ledsen på ögat ett tag, men saker är löst, och jag kan gå ut och ha roligt!!
Det var länge att jag inte skulle komma iväg, och vädret verkar ha tyckt synd om mig och har släppt iväg världens väder så att de andra skulle få det jobbigt, men nu gäller det mig också... SLUTA SNÖA!

Höll på att halka det första jag gjorde, på isen under den vackra snön, när jag skulle skjutsa pappa till affären för att köpa chips. Dödsdömt att gå ut egentligen.. och sen i världens halaste stövlar- ännu värre!


Och min syster har jag ringt 10 gånger och skickat 2 sms.. tror aldrig någon jag känner har varit så svår att få tag på någongång. Jesus... tacka vet jag mig själv.

Opz, måste gå.. hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback