really love it's fineee

Onsdag är över vilket betyder att mer än halva veckan är över, awesome!

Imorgon ska jag efter skolan fika med Carro, det känns bra. Kommer få prata av sig lite. Fredag är lika med löning(!!!) så ska gå på stan och birsta med Malin. Lördag =öppet hus på skolan sen kvällen blir i utgångens tecken! Söndag vankas dock jobb, men jaja..

Carolina Gynning, en väldigt egen kvinna som jag tror man antingen hatar eller älskar. Men jag både hatar och älskar henne. Älskar henne för att hon är spontan och som sagt egen och fånigt dum ibland fastän det inte är meningen. Hatar när hon ska spela dum med flit, varför vet jag inte, men det gör hon. Idol är ett exempel. Hennes program I huvudet på Gynning får ändå bra betyg av mig, trots bara 2 visade avsnitt.

Jag simmade idag på idrotten, och plaskade runt lite. Som ni vet är jag riktigt otränat, har inte införskaffat mitt träningskort än (det ska ske under nästa vecka), så mina ben var som spaghettis när jag klev upp ur vattnet. Kul, det tog lite nånstans!

Jag ska nu trots att den är över halv 11 gå och ta lite glass och krypa ner i sängen. GUD SÅ MYSIGT.
Viktoria hoppas du njöt under de max 2 minuter jag tog av dig.

Adjö, ät fullkornsbrö'

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag njöt..

2008-01-23 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback