Reda ut lite bara

Postat av: M

Du kan inte ha mycke till liv som stör dej på skit saker som att folk stavar fel.. Kanske du borde tänka på dom fattiga här i världen.. eller nått"!

Först och främst M så vill jag bara påpeka din särskrivning gällande ordet "skit saker", vilket såklart ska vara "skitsaker"!
Bra, då var det avklarat. Visst, det vorde ju mycket bättre om jag ägnade min fritid åt att tänka på alla fattiga här i världen.. och visst tänker jag ibland, men mitt annars glada liv skulle bli allt för dystert om jag satt och tänkte på dom precis hela tiden. DÄRFÖR ägnar jag mig åt andra saker. Vilket inkluderar läsa andras bloggar, som leder till att om och om igen se dessa grammatikfel. Som knatten säger "ni knullar det svenska språket".

DET ÄR SYND OM DE FATTIGA, VEM TYCKER INTE DET! Så tro inte att jag nu inte tycker så. Puh..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ääh ditt svar är för mesigt

2008-02-02 @ 05:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback