skridskor med neongula snören på nådig hal is

Så sant som det ser ut, jag tog idag på mig mina gamla griller, som då har neongula snören som snörning.. Jag köpte dom när jag var kanske 11? Mina fötter måste ha stannat i växten, eller så var dom redigt förstora på den tiden. MEN I ALLA FALL... det gick pall å fall för min del.
x För det första har jag aldrig klarat av att knyta mina skridskor så hårt som man måste för att egentligen ens kunna åka.
x Sen hade vi en liten lekuppvärming, som jag var nära att krocka med andra laget (observera att det inte var mitt fel) så för att undvika krocken släppte jag min lagkarmats hand i farten och hamnade såklart på arslet!
x Jag skulle skoja med alexandra genom att knuffa på henne lite extra fart, det resulterade i att hon efter en smäll låg på isen.
x Kalle skulle vara rolig genom att fälla mig, vilket jag anser bara göra ont i min svanskota.

Har därför just nu tänkt skriva ner några saker som ploppade upp i huvudet, som jag gärna skulle använda ordet hatar framför. Men eftersom jag predikar i att det ordet är så stark för att nästan användas, ska jag säga,
EN LISTA PÅ DET JAG INTE TYCKER OM!:
1. Skridskor!!!!
2. Gehörs- och musiklära B (pga att jag inte kan)
3. Historaprovet
4. Historaläraren, hon gör allt 30grader svårare än vad det kunnat vara
5. Min bil
6. Vinterkläder, med undantag halsdukar
7. Min ansiktsf o r m!! Satt och tänkte på det... och kom fram till att med min ansiktsform(ganska smal och avlång) kommer man ingen vart i livet, inget passar, ingen vill väl se en Långa Farbrorn i tjejmodell.

NEJ DÄR MED BASTU. /thezz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback