Tack för sysselsättningen!

1. Hur gammal är du om fem år?

23 påväg att bli 24..... AaaAHH!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Hemtex-tröjan!

3. Hur lång är du?

Sista märket är vid 162,5.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

The Holiday igår med mamma, blir lika rörd varje gång :')

5. Vem ringde du senast?

Johanna.

6. Vem ringde dig senast?

Elin H.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Haha ok :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa om jag inte har gratis sms förstås!!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta. med v a r a n d r a !

10. När såg du senast din mamma?

6 timmar sen ungefär. SAKNAR DIG MAMMA....
11. Vilken ögonfärg har du?

Grönblå.

12. När vaknade du i dag?

10.13
13. Vilken är din favoritjulsång?

Ja inte är det last christmas iaf!
4. Vilken är din favoritplats?

Jesuses.... det vet jag inte, jag gillar allt!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Soprum håller jag mig gärna undan.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Utomlands med brunbränd hy med en eller flera vänner och mår gott.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Allt utom glada färger!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jag skrattar mest åt mig själv, hehe!

19. Hur stor är din säng?

120, bredare än mig. Puh.. 

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Man kan säga att jag har användning till 2 stationära och en bärbar, men äger endast bara en stationär. De andra är "pappas" = min när jag bestämmer.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Fryser lätt en kylig natt, därför med kläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen?

Vem undrar?!

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett... är det dåligt?

24. Vilka städer har du bott i?

Sundsvall.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Beror på underlag och sällskap.
26. Är du social?

Svenskt LAGOM. Hoppar inte på nya folk men tittar inte ner i golvet heller, så att säga.

27. Vilken är din favoritglass?

Alltid choklad.  
28. Vilken är din favoritefterrätt?

Något gott. Glass är gott t ex..
29. Tycker du om kinamat?

LOVE. ... . .mMmmmmMmm. . . . .

30. Tycker du om kaffe?

Om 80%är mjölk=latté!!

31. Vad dricker du till frukost?

Mjölk eller o'boy!

32. Sover du på någon särskild sida?

Inte på magen, som Dolly!
33. Kan du spela poker?

Att jag kan, men vinna kan jag inte.

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja, helst med något hårigt.

35. Är du en beroendemänniska?

Beroende av.... allt!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Känner till en stycke människa, VARFÖÖÖR?

37. Vill du ha barn?

Ja 2. En av varje kön.

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska och lite såndär spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Inte än *peppar peppar*
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet, med alla fiskar..

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Mig själv, eftersom jga älskar mig själv! 

42. Äger du dyrbara smycken?

Hm, är inte allt mitt dyrbart?

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Scrubs, Filip och Fredrik, och sånt kul.

44. Kan du rulla med tungan?

Kan jag allt, så kan jag....

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Känner ingen. Hade velat svara Johan Glans eller Björn...

46. Sover du med gosedjur?

Hihhihi. nej!

47. Vad har du för ringsignal?

Sony Ericson reklamenas.. jag har ju som sagt en L-Å-N-E-T-E-L-E-F-O-N.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Vilken ålder räknas som liten?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En lampskärm.

50. Flirtar du mycket?

Nej, oskyldig.

51. Kan du byta olja på bilen?

Huh, ja det lär jag ju kunna!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej, eftersom jag är en extremt skicklig förare!!

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Typ "pojken som försvann" i 8an.

54. Läser du dagstidningen?

Har ju ingen, så då är det svårt.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej.

56. Dansar du i bilen?

Ja, med handen. Personer kan intyga.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix FM eller nått... minns ej!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

"Inköpslista"

59. När var du i kyrkan senast?

Några veckor sedan på julkonsert.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Fredrik, eller Anneli. Eller Magnus...

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

2 nätter eller någe, friluftsmänniska som jag är!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

En kund berättade hur hennes badrum såg ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback