This is the first day of my life

Nu har det gått och blivit ett gott nytt år. Ett halvår kvar tills sommarlov, som jag längtar! Det som är kvar på det här skolåret känns outhärdligt. Hjärnan går i ide bara jag tänker på det.

Jag valde i måndags att åka till Hampus och mina vänner vid 10 tiden. Jag ångrar mig lite faktiskt, var så skönt hos mina kusiner så där borde jga ha stannat. Där det fanns mat.... Men nytt år blev det ju i alla fall. Och igår vid 6tiden gick jag och min famlij för att se på bio, Arn blev det. Den var bra, godkänd trots att den var lång. Det kändes inte förrän på sluttampen då min hypokondri började sätta igång och jag knappt kunde sitta still.

Idag mår jag inte så bra, förkyld för första gången 2008. Började igår, och har smugigt sig sakta men säkert fram.

           
1. Nyårsdressen kom i tid. 2. Kusin Robin gör entré... 3. Kusin Tim regerar. 4. Myser framför Så funkar det. 5. Läskigt så säg... 6. Efterrätten var delicious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback