uh oh on a wednesday afternoon

Jag är så jävulskt trött, min kropp vet fortfarande inte om att skolan har börjat. Eller, jag menar att min hjärna inte märkt något.. Jag borde slumra en stund nu, för jag tror inte jag ska åka till skolan imorgon. Har jag ens en lektion?
Nästa period kommer bli en icke-slö period för min del. Har lektioner på varje lektionstid, det har jag aldrig haft förut på Skvadern. jeg vill ikke bli oppaeten..

Läste lite bloggar nyss, och jag stör mig på SÅHÄR mycket när jag gör det!!........ Både på dåliga värderingar och dumma yttranden men framförallt stavningar och särskrivning. Det är galet mycket sånt ute i bloggvärlden. Jag har två stavningar som kommer ofta och mycket ofta bland ungdomarna.
1. igentligen
2. hoss
Menar;
1. egentligen
2. hos
Jag skulle vara mer förstående om det varit något komplicerat ord som nationalencyklopedin eller liknande, kanske namnet Bartolomeus... men nu är det inte så. S-T-Ö-R-I-G-T, jag vet..

Åhnej nu vill jag inte vara grinig längre. Det är mina tidiga uppvaknanden som får mig att bli vresig, eller kanske att halva min klass inte ville gå på gympan!? Det är nog det med gympan fortfarande... hehe


Jag nös just så att det kom slem på min tröja, det var ju inte så fräscht.. uuh, måste slå igen den här burken. Ta det kallt, ers majestät


Kommentarer
Postat av: M

Du kan inte ha mycke till liv som stör dej på skit saker som att folk stavar fel.. Kanske du borde tänka på dom fattiga här i världen.. eller nått"!

2008-01-31 @ 15:37:55
Postat av: viktoria

Jaa, Therese! Du måste faktiskt tänka på dom fattiga också!!

2008-01-31 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback