Hipp hipp hurra, hurra, hurra, HURRA

Idag blir jag hela 19 år, hurraa! Mitt sista år som tonåring är precis vad jag firat idag. Och då mestadels med jobb.. MEN ÄNDÅ. Har inte blivit firad av alla än.. men än så länge har jag kammat in lite från önskelistan och lite utanför-

ÖNKSELISTAN:
x Systemkamera
x Satc-boxen
x Bli bjuden på satc-filmen
x Serum till håret, som är värmeskyddande
x Make-up stores nagellack 'Elin' (inte fått än- men den är påväg eftersom den inte fanns i butik förtillfället!)
x Limegrön väska från Wedins accent
x Addidasmunkjacka
x Fint paketpapper (jarå, men mer vill jag ha, alltså på paketen)
x Sminkborttagning från make-up store

Sedan fick jag pengar av de äldre folket, läckra shotsglas+en coctailbok så nu bilr det åka av, smycken, strandkudde, en topp... mm! Och mera kommer det bli, gud vad jag älskar att fylla år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback