I can see the shine on you

Gatufesten är slut, och det känns ju faktiskt skönt. Hade inte orkat en dag till! ...eller jo, det hade jag nog.

Mando Diao var så jäkla bra!! Och där av har jag tappat min röst i stort sätt. Det är roligt men jobbigt. 
Håkan var också helt heeelt undebart bra! Trots att man knappt fick plats var det toppen, mmh..

På mando stod vi i stört sätt längst fram, två tjejer framför som inte kunde en enda låt, VAD FAN STOD NI DÄR FÖR DÅ?!? Och ett par ryska tjejer i närheten som väckte agg så att säga. Men tillslut blev vi totalt tillfredsställda.

Undrar om min röst är tillbaks tills imorgon? När jag ska jobba tänkte jag.. Och just det, det är ju något speciellt imorgon? Hm, kanske en födelsedag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback