let me now when you lonely babe

JAAAA JIPPIEEEE TJOHOO!!! Jag ska inte jobba förrän på måndag! Huuuur skönt som helst.

Om någon timme är vi bjuden till mormor och morfar på middag, sånt är ju alltid trevligt- tycker då jag iaf. Efter det skulle jag ha åkt till carro och varit med en drös, men det blev inte av så det blir mormor för hela slanten!
Imorgon har jag också planer.. faktum är att jag nog har det hela helgen. Ska på 25-års kalas imorgon hos min mammas kusin Martin. Smoergoestoerta!! Och på söndag ska jag vara en stund med viktoria,malin och emma.


Men ja, jag ska städa på mitt rum. Här har jag inte tid att sitta längre, jag är ju ledig!


Och marie... jag  vill inte veta hur brun du kommer vara efter thai :(

Kommentarer
Postat av: Marie

Kommer bli svårt att inte märka det =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback